Η Έλσα Εξάρχου για τη βιωσιμότητα και τον αθλητικό τουρισμό

Η Έλσα Εξάρχου για τη βιωσιμότητα και τον αθλητικό τουρισμό

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Η εισήγηση της διευθύνουσας συμβούλου του Branding Greece, Έλσας Εξάρχου, επικεντρώθηκε στο θέμα «βιωσιμότητα και αθλητικός τουρισμός», στο 9ο Διεθνές Αθλητικό Συνέδριο του ΠΣΑΤ, στην Αρχαία Ολυμπία.

Η Έλσα Εξάρχου αφιέρωσε την εισήγησή της στη μνήμη του αείμνηστου δις ασημένιου Ολυμπιονίκη του Τάε Κβον Ντο, Αλέξανδρου Νικολαΐδη,  και την οικογένεια του.

«Βιωσιμότητα δεν είναι μόνο το περιβάλλον. Θέλουμε να προστατέψουμε τον τόπο μας, θέλουμε την ανακύκλωση, θέλουμε όμως  τον κόσμο που ανεβαίνει στα βουνά ή πηγαίνει στη θάλασσα να κολυμπήσει, να προσέξει το περιβάλλον, αλλά και να επισκεφτεί ένα τυροκομείο ή έναν αμπελώνα, να δοκιμάσει προϊόντα, να παντρέψουμε όλα τα θεματικά του τουρισμού όπως είναι η γαστρονομία, όπως είναι ο πολιτισμός, θέλουμε τα παιδιά μας να αφήσουν τα κινητά και τα ηλεκτρονικά και να τα σπρώξουμε στη φύση για να γίνουν οι επόμενοι μεγάλοι αθλητές ή απλά να γίνουν ευτυχισμένοι άνθρωποι,» εξήγησε η Έλσα Εξάρχου και πρόσθεσε: «Ο τουρισμός και ο αθλητισμός έχουν μία κοινή βάση, ρίχνουν τα τείχη κι ενώνουν τους ανθρώπους. Εμείς οι Έλληνες πουλάμε εμπειρία κι όχι κρεβάτια, αφού από την Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι άνθρωποι να επισκέπτονται έναν τόπο για να παρακολουθήσουν ένα αθλητικό γεγονός».

Αναφέρθηκε εν συνεχεία σε τέσσερις μεγάλες διοργανώσεις, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο, τους αγώνες κολύμβησης ανοιχτής θάλασσας στο Πευκί της Βόρειας Εύβοιας με συμμετοχή ανθρώπων όλων των ηλικιών, το Ζαγόρι Mountain Running με την κουλτούρα να περιστρέφεται στην προστασία του περιβάλλοντος κι όπου συμμετέχουν άνθρωποι απ’ όλον τον κόσμο όπως την Αργεντινή ή τυφλοί που έρχονται με συνοδό και το Navarino Challenge, με πολλά δρώμενα και για το Ευ Ζην.

«Όταν μιλάμε για branding, τα συναισθήματα είναι  η μόνη αλήθεια και πρέπει να αγκαλιάσουμε με περισσή αγάπη όλους αυτούς τους ρομαντικούς σε όλη την Ελλάδα που προσπαθούν να φτιάξουν νέα event για να φέρουν κόσμο, να τον κρατήσουν εδώ, επιμηκύνοντας την τουριστική περίοδο 12 μήνες τον χρόνο,» κατέληξε η Έλσα Εξάρχου.

Μεγάλος χορηγός του ΠΣΑΤ είναι η Winmasters. Χορηγοί Επικοινωνίας του 9ου Διεθνούς Αθλητικού Σχολείου του ΠΣΑΤ είναι το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) και το Sport24.

Φωτογραφίες: Βασίλης Κουτρουμάνος

 

Περισσότερα άρθρα